Podatki o podjetju:
GOTREK, gorništvo in spletna prodaja, Dean Strosar, s.p.
Grčna 19, 5000 Nova Gorica
Davčni zavezanec: DA
ID številka za DDV: SI93469349
Matična številka: 6638775000
TRR: SI56 6100 0000 7931 940 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)
Vpis v register: 1.7.2014
AJPES, izpostava Novi Gorici
DODATNE INFORMAVIJE O ČLANSTVU V ZDRUŽENJIH
Pogoji poslovanja
1. Glavne zahteve in osnovni pomen besed
Prodajalec je podjetje Gotrek Dean Strosar s.p. Grčna 19, 5000 Nova Gorica.
Kupec je oseba ali podjetje, ki je s prodajalcem sklenil kupoprodajno pogodbo,
ustno ali pisno naročil blago ali storitev, oziroma ob nakupu prejel od
prodajalca račun. Kupec z oddajo naročila, sprejme te prodajalčeve splošne
pogoje poslovanja. Kupec in prodajalec sta se dolžna držati splošnih pravil
poslovanja. Pogodba o naročilu je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupec ima pravico,
da odstopi od pogodbe v roku 14-ih dni od dneva nakupa. Kupec lahko v 14 -ih
dneh od odstopa pogodbe, vrne nepoškodovano blago na sedež podjetja.
2. Registrirani uporabniki
Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime (elektronski naslov) in
geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali
organizacije. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan
zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem
imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za
nastopanje v njegovem imenu.
Registrirani uporabniki lahko:
3. Splošni pogoji
Spletni nakup je možen z registracijo in tudi brez registracije.
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob
registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani
ali neregistrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za
namene zunaj njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Podjetje Gotrek in kupec medsebojne obveznosti urejata s temi splošnimi pogoji
in Zakonom o varstvu potrošnikov.
NAROČILA, PLAČILA, DOSTAVA
4. Nakup
Nakup lahko opravite kot registrirani ali neregistrirani
uporabnik. Če ste član Gotrek kluba, se morate obvezno registrirati in ob
registraciji morate vnesti vaše geslo, kar vam zagotavlja 5 % popusta pri vsakem
spletnem nakupu (popust ne velja za izdelke, označene: sezonsko/posezonsko
znižanje, akcija ali zadnji kosi).
Pred zaključkom naročila se je treba strinjati s splošnimi
pogoji in se zavezati k plačilu.
Pred klikom na gumb »Potrditev naročila z obveznostjo
plačila« lahko vse elemente naročila spreminjate in popravljate.
Preden kupec dokončno odda naročilo, se lahko s klikom na
gumb Spremeni podatke in naročilo vrne naprejšnji korak. Po kliku na gumb«
Potrditev naročila z obveznostjo plačila« na zaslonu se pojavi sporočilo «Naročilo je
oddano«. S klikom na »Nadaljuj« se ponovno vrnete v spletno trgovino. Potrdilo
o naročilu prejmete tudi po elektronski pošti. V primeru, da sporočila o
naročilu niste prejeli vas prosimo, da preverite ali je naročilo v vsiljeni
pošti, v nasprotnem primeru nas obvestite na info@gotrek.si,
da naročila niste prejeli. Vsa zaključena naročila se nahajajo v vašem računu v
zgodovini vaših naročil.
Pri plačilu po predračunu ali UPN obrazcu je ponudba veljavna
3 delavne dni od prejema predračuna, če ni drugače navedeno v predračunu ali
UPN obrazcu.
5. Koraki nakupa –
sklenitev pogodbe
1. Registracija
Če uporabnik že ima uporabniško ime in geslo, se registrira
in nadaljuje nakup, v nasprotnem primeru
pa opravi postopek registracije (če želi).
2. Izbor izdelkov –
oddaja naročila
Uporabnik izbere izdelke, določi njegove značilnosti,
količino, velikost, barvo, itd. S klikom v »košarica« premekne izdelek v
košarico. Pojavi se okno, katero ponuja dve izberi. Kupec lahko izbira med
»nadaljevanjem nakupa« ali »Na blagajno«
V primeru izbire tipke »nadaljevanje nakupa« se kupec vrne v
spletno trgovino (izbrano ostane v košarici)
V primeru, da kupec izbere tipko »Na blagajno« (se premakne
v košarico)
Kupec lahko vidi, kaj ima v košarici, če klikne na ikono »košarica«
v desnem robu pogovornega okna. V košarici lahko kupec še enkrat preveri ceno,
količino, velikost … značilnosti izdelka, itd, lahko pa ga s klikom na »x« odstranite in postopek nakupa bo
prekinjen. S klikom na »nadaljuj« se vrnete v spletno trgovino in lahko
nadaljujete z ogledom izdelkov.
Če želi kupec nadaljevati z nakupom mora ponovno izbrati izdelek v spletni trgovini in postopek nakupa začeti znova. Ko je kupec z naročilom
zadovoljen, klikne na gumb » Na Blagajno«.
3. Blagajna
Kupec izpolni zahtevana polja s podatki o načinu plačila in
dostavi. Lahko tudi odda opombe k naročilu, ki jih vpiše v za to namenjeno
polje.
Svoje naročilo lahko v tem koraku spremeni tako, da klikne
na gumb »košarica« in nadaljuje z nakupom. Tudi tukaj obstaja možnost brisanja
izdelka / izdelkov ali prekinitev nakupa s klikom na »x« odstranite. Če želi
kupec zaključiti naročilo mora pred zaključkom obvezno potrditi nakup z klikom na polje« Prebral
sem in strinjam se s POGOJI POSLOVANJA«.
S klikom na gumb »Potrditev naročila z obveznostjo plačila«
potrdi svoje naročilo.
4. Naročilo potrjeno
– pogodba sklenjena
Kupec prejme na elektronski naslov obvestilo o oddanem
naročilu.
Ponudnik najpozneje v 48 urah pregleda naročilo, preveri
dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. Če se cena med
obdelavo naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku
nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na
njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je ob
potrditvi naročila s sporočilom Naročilo potrjeno nepreklicno sklenjena, ob
zavrnitvi naročila pa pogodba ni sklenjena.
5. Spletne cene
Cene v spletni trgovini veljajo izključno za spletno
trgovino. Pridružujemo si pravico do spremembe cen, brez predhodne najave.
Dopuščamo možnost nenamerne človeške napake.
Cena – je redna
cena po kateri se artikel prodaja.
Znižana cena – je znižana redna cena po kateri
se prodaja artikel za določen ali nedoločen čas.
Stara cena – je cena po kateri se je artikel
prodajal pred znižanjem.
Gotrek cena - je znižana cena po kateri
plačujejo člani Gotrek kluba in je za 5 % nižja od redne cene.
6. Označevanje znižanih artiklov:
Sezonsko/posezonsko znižanje – so označeni
izdelki, ki so trenutno v znižanju, ki je časovno omejeno
Akcija – so označeni izdelki, ki so trenutno v
akciji, ki je časovno omejena.
Zadnji kosi – so artikli, ki imajo znižano ceno
za nedoločen čas, oziroma do razprodaje zalog
7. Popusti in ugodnosti za člane Gotrek kluba:
Člastvo v gotrek klubu je prostovoljni. Za včlanitev v
gotrek klub se je potrebno dodatno registrirati. Z registracijo v članstvo Gotrek
kluba uporabnik potrdi, da je seznanjen s pravilnikom Gotrek kluba i, da se z
njim v celoti strinja.
Člani Gotrek kluba pridobijo dodatne popuste v Gotrek spletni trgovini ter druge ugodnosti pri vseh gorniških doživetji pod vodstvom podjetja Gotrek.
Več o o članstvu v
Gotrek klubu si lahko preberete TUKAJ
8. Pogoji poslovanja s partnerskim programom in
včlanitev
Partnerski program Gotrek spletne trgovine je brezplačen in vanj se lahko včlanijo
samo podjetja, društva, itd. Partnerski program omogoča zaslužek članom kateri
postavijo povezave na njihovih spletnih straneh in ostalih elektronskih medijih
na katerih oglašujejo Gotrek spletno trgovino ali določene izdelke na njej. Vsa
prodaja, ki je opravljena kupcem, ki so kliknili na njihovo povezavo, se bo
štela za njihovo provizijo v partnerskem programu. Standardna provizija je 5%
in jo je mogoče po dogovoru spreminjati.
OPOZORILO: Registracija v partnerskem programu ni povezana z registracijo kot kupec v spletni trgovini ali registracijo v Gotrek klubu!
Več o partnerskem
programu in včlanitvi si lahko preberete TUKAJ
9. Plačila
·
Možna so naslednja plačila:
·
Plačilo po predračunu (za dostavo po
pošti ali osebni prevzem)
·
Plačilo z Bitcoin, Ethereum, Litecoin in
50+ drugih(z dostavo po pošti ali osebni prevzem)
·
Plačilo s plačilno kartico Master card, Visa,
Visa electron (z dostavo po pošti ali osebni prevzem)
·
Plačilo paypal (z dostavo po pošti
ali osebni prevzem)
·
Plačilo VALU - pametna denarnica, plačilo
prek vašega mobilnega telefona (z dostavo po pošti ali osebni prevzem)
10. Dostava in dostavni roki
Dostava oziroma prevzem sta možna le na teritoriju Slovenije, Srbije, Bosne in Hercegovine in EU. Dostava oziroma prevzem naročenega blaga sta možna samo z dostavo po pošti.
• Brezplačna dostava blaga nad 70 € velja samo za
Hrvaško in Slovenijo
• Brezplačna dostava blaga nad 150 € velja samo za
Srbijo ter Bosno in Hercegovino
• Pošiljke dostavlja, Pošta Slovenije, DHL, GLS, PackageSender ali
kakšen drugi poštni dostavljalec (morebitne višje stroške poštnine prevzame
prodajalec)
Gotrek, Dean Strosar s.p. lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi
pogoji ne more izvesti, zavrne.
12. Odstop od pogodbe / nakupa oz. vračila blaga
Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo skladno z Zakonom o varstvu
potrošnikov, imajo pravico, da najpozneje v 14 dneh od prevzema blaga na
naslov info@gotrek.si sporočijo, da
odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo
odločitev. Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, načelno v originalni embalaži
ter nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa pogodbe.
Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Vrnitev
prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop (14 dni) se šteje za
sporočilo o odstopu od pogodbe/nakupa. To lahko storite s pomočjo obrazca za vračilo ali z
nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.
Če kupec odstopi od pogodbe/nakupa s sporočilom na info@gotrek.si mora prejeto blago na naš naslov vrniti najpozneje v 14 dneh po oddanem sporočilu. Kupec plača strošek vračila blaga – poštnine. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga nikakor ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Ko vračate izdelke prodajalcu, izpolnite obrazec vračila ali podajte nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe na info@gotrek.si
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil izkoriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.
Več o odstopu od pogodbe, vračilu blaga in kupnine si lahko preberete: TUKAJ
13. Informacije o internem pritožbenem postopku in
načinu zunaj sodnega reševanja potrošniških sporov
Morebitne spore in nesoglasja rešuje podjetje na podlagi pisnega zahtevka
potrošnika, ki ga lahko potrošnik naslovi na podjetje pisno na naslov Gotrek,
Dean Strsar s.p., Grčna 19, 5000 Nova Gorica, Slovenija, oziroma po spletni pošti info@gotrek.si
Pristojni organ v podjetju bo o pritožbi odločil v najkrajšem možnem času oziroma najpozneje v 8 dneh od prejema celotne relevantne dokumentacije. Podjetje bo poslalo odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na potrošnikov naslov. Potrošnik ima pravico na pritožbo vložiti ugovor. Podjetje bo v 15 delovnih dneh poslalo odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na potrošnikov naslov. S tem je odločitev podjetja dokončna in interni pritožbeni postopek podjetja zaključen.
Če zahtevnost primera ne omogoča rešitve pritožbe oziroma
ugovora v navedenem roku, bo podjetje potrošnika pisno obvestilo o predvidenem
datumu dokončne rešitve pritožbe.
Skladno z zakonskimi normativi Gotrek, Dean Strosar s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Gotrek, Dean Strosar s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev
omogoča spletno trgovino na območju RS in EU na svoji spletni strani objavlja
elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov
(SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
14. Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem
listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na
garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na
garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira www.gotrek.si ali info@gotrok.si ki bo zagotovil ažurno informacijo.
15. Podatki o straneh
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev in
tudi pogojev spletne trgovine. Kljub nenehni skrbi za ažurnost in pravilnost
objavljenih gradiv so vsebinske napake spletne strani možne in zanje ne
prevzemamo odgovornosti.
Trudimo se zagotoviti kar najboljše fotografije prodajanih izdelkov, a jih je
kljub temu treba razumeti kot simbolične.
16. Avtorske pravice
Objavljene vsebine so ali v lasti podjetja Gotrek, Dean Strosar s.p. ali pa ima podjetje Gotrek, Dean Strosar s.p.,
za objavo soglasje avtorja. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje,
posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja Gotrek je prepovedano.
17. Kodeks po ZEPT
Gotrek, Dean Strosar s.p., posluje skladno z Zakonom o elektronskem poslovanju
na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.
18.Pogoji izposoje
opreme in cene:
·
Nudimo najem pohodniške opreme, možen je najem
tudi preko spleta in sicer v spletni trgovini www.gotrek.si
·
Pri naročanju in izposoji opreme preko spleta,
telefona ali elektronske pošte, se uporabljajo zgoraj navedeni splošni pogoji
poslovanja in dodatni pogoji pravilnika izposoje opreme.
PRAVILNIK O V0DNIŠKIH STORITVAH GOTREK POHODNIŠTVA
19. Vodniška
pogodba
Vodniška pogodba se oblikuje izključno med vodnikom in
uporabnikom vodniških storitev.
Ponudba se pošlje uporabniku skupaj s splošnimi pogoji
poslovanja podjetja Gotrek in določili vodnika.
Vodniška pogodba se oblikuje, ko uporabnik sprejme ponudbo
in splošne pogoje ter navodila vodnika. Vse spremembe pogodbe, vključno z
uvedbo dodatnih pogojev, so zavezujoče le, če se uporabnik z njimi strinja
(pisna ali ustna privolitev).
Ob sklenitvi vodniške pogodbe uporabnik vodniških storitev
potrdi, da je bil seznanjen z pravili tega pravilnika in da jih brezpogojno
sprejme.
Brez plačila s strani uporabnika v roku 7 dni od sklenitve
vodniške pogodbe bo vodniška pogodba samodejno preklicana brez obvestila.
Za plačilo Vodnika je uporabniku vodniških storitev na
razpolago TRR račun podjetja Gotrek, Dean Strosar s.p.
Plačilo vodniku je potrebno izvesti najkasneje 2 dni pred
odhodom, v nasprotnem primeru vodniška pogodba propade.
20. Končne določbe
Ta pravilnik velja za prodajo blaga v spletni trgovini,
kakor za ostale storitve, ki jih ponuja podjetje Gotrek, Dean Strosar s.p.
Pravilnik stopi v veljavo po njegovi objavi na spletni
spletne trgovine Gotrk, Dean Strosar s.p.