Pogoji poslovanja


Podatki o podjetju:

GOTREK, gorništvo in spletna prodaja, Dean Strosar, s.p.

Grčna 19, 

5000 Nova Gorica

ID: 93469349

Davčni zavezanec: NE

Matična številka: 6638775000

TRR: SI56 6100 0000 7931 940 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)

Vpis v sodni register: 1.7.2014

Okrožno sodišče v Novi Gorici


1. Glavne zahteve in osnovni pomen besed

Prodajalec je podjetje Gotrek Dean Strosar s.p. Grčna 19, 5000 Nova Gorica. Kupec je oseba ali podjetje, ki je s prodajalcem sklenil kupoprodajno pogodbo, ustno ali pisno naročil blago, oziroma ob nakupu prejel od prodajalca račun. Kupec z oddajo naročila, sprejme te prodajalčeve splošne pogoje poslovanja. Kupec in prodajalec sta se dolžna držati splošnih pravil poslovanja. Pogodba o naročilu se hrani na sedežu podjetja in je na voljo samo pooblaščenim uradnim osebam. Kupec ima pravico, da odstopi od pogodbe v roku 14-ih dni od dneva nakupa. Kupec lahko v 30-ih dneh od odstopa pogodbe, vrne nepoškodovano blago na sedež podjetja.


2. Naročilo blaga / Sklenitev pogodbe

Izdelke lahko naročite na tri načina: Naročilo preko spletne trgovine info@goweb.si


S klikom na gumb "Potrdi naročilo" se zavezujete k plačilu in prevzemu blaga. Kupec je po Obligacijskem zakoniku dolžan naročen paket prevzeti in zanj plačati odkupnino.


Naročilo preko elektronske pošte: info@goweb.si


Naročilo po telefonu: +386 31 866946


Če ste morda zainteresirani za nakup katerega od izdelkov in bi raje kot preko spletne trgovine in elektronskega naslova naročilo oddali preko telefona, prosim pokličite številko 031 866 946.


3. Spletne cene:

Cene v spletni trgovini veljajo izključno za spletno trgovino. Pridružujemo si pravico do spremembe cen, brez predhodne najave. Dopuščamo možnost nenamerne človeške napake.


Cena – je redna cena po kateri se artikel prodaja.


 Znižana cena – je znižana redna cena po kateri se prodaja artikel za določen ali nedoločen  čas.


 Stara cena – je cena po kateri se je artikel prodajal pred znižanjem.


Gotrek cena - je znižana cena po kateri plačujejo člani Gotrek kluba in je za 10 % nižja od redne cene.


 Označevanje znižanih artiklov:


Sezonsko/posezonsko znižanje – so označeni izdelki, ki so trenutno v znižanju, ki je časovno omejeno


 Akcija – so označeni izdelki, ki so trenutno v akciji, ki je časovno omejena.


 Zadnji kosi – so artikli, ki imajo znižano ceno za nedoločen čas, oziroma do razprodaje zalog


Popusti in ugodnosti za člane Gotrek kluba:

Osebna koda, je koda, ki vsem članom kluba v spletni trgovini Gotrek, Dean Strosar s.p., omogoča nakup vseh artiklov z 10% popustom.


Enkratna koda, je koda, ki vsem polnoletnim članom kluba, ki kupijo blago v spletni trgovini Gotrek, Dean Strosar s.p., omogoča enkraten oseben popust v višini 10% za vsa gorska vodenja in izobraževanja, ki jih izvaja podjetje Gotrek, dean Strosar s.p. Ta popust ne velja za alpinistične odprave.


Posebna enkratne koda, je koda, ki vsem polnoletnim članom kluba, ki so bili na turi ali izobraževanju pod vodstvom podjetja Gotrek, Dean Strosar s.p., omogoča enkraten popust v višini 20 % na izdelek v splet trgovini podjetja Gotrek, Dean Strosar s.p.


OPOMBA: popusti se ne seštevajo


4. Plačila

Možna so naslednja plačila:

Plačilo po predračunu (za dostavo po pošti ali osebni prevzem): Na elektronski naslov, ki ste ga navedli v prijavi boste ob potrditvi naročila prejeli predračun. Rok za plačilo je 3 dni po prejemu predračuna. V kolikor v tem času ne prejmemo plačila na naš račun, bomo smatrali, da odstopate od naročila in bomo naročilo stornirali.


Plačilo z Bitcoin, Ethereum, Litecoin in 50+ drugih(z dostavo po pošti ali osebni prevzem): Na elektronski naslov boste prejeli potrditev naročila, ki ga bomo dostavili v roku, kot to določajo Pogoji poslovanja.


Plačilo s plačilno kartico Master card, Visa, Visa electron (z dostavo po pošti ali osebni prevzem): Na elektronski naslov boste prejeli potrditev naročila, ki ga bomo dostavili v roku, kot to določajo Pogoji poslovanja.


OPOZORILO: Plačilo z plačilnimi karticami je mogoče preko plačilnega sistema Paywiser. Več o kartičnih plačilih in plačilnem sistemu Paywiser si lahko preberete na povezavi www.paywiser.eu


Plačilo paypal (z dostavo po pošti ali osebni prevzem): Na elektronski naslov boste prejeli potrditev naročila, ki ga bomo dostavili v roku, kot to določajo Pogoji poslovanja.


OPOZORILO: Osebnim prevzemom blaga, na sedežu podjetja (velja samo za Slovenijo, pri znesku manjšim od 70 EUR se plača 5 EUR pakiranja): plačilo z gotovino in osebni prevzem blaga se izvrši na sedežu podjetja Gotrek, Dean Strosar s.p., Grčna 19, 5000 Nova Gorica.


5. Pogoji dostave

Dostava oziroma prevzem sta možna le na teritoriju Slovenije in EU. Kupec sam izbere eno od naslednjih možnosti dostave:


Osebni prevzem na sedežu podjetja – Izdelke je potrebno prevzeti najkasneje v 15 delovnih dnevih od dneva prejema obvestila, da je blago pripravljeno. Pri tem se zaračunajo stroški pakiranja v višini 5 EUR, če je znesek manjši od 70 EUR. V kolikor želite kasnejši prevzem, nam to prosim sporočite.


Brezplačna dostava blaga nad 70 € velja samo za Hrvaško in Slovenijo


Pošta Slovenije – dostavo naročenega blaga izvaja Pošta Slovenije, praviloma v dopoldanskih urah. Če ob dostavi na navedenem naslovu ni nikogar, kurir pusti obvestilo, blago pa lahko v naslednjih 15 dneh dvignete na svoji pošti.


Dostava naročila bo opravljena v roku, ki je opredeljen pri vsakem izdelku, oziroma v roku 8 dni, razen v primeru, ko blaga ni na zalogi in ga je potrebno naročiti pri proizvajalcu, se dostavni rok blaga podaljša, do 21 dni. V nekaterih primerih, ko gre za specialne proizvode, ki jih proizvajalec izdeluje občasno, sezonsko je nabava blaga lahko tudi daljša.


Daljši dobavni roki od 21 dni, veljajo samo v dogovoru z kupcem. Prazniki in nedelje se ne štejejo v dostavni rok. Dostavni rok začne teči z dnevom prejema plačila na naš račun. O odpremi pošiljke vas bomo obvestili po elektronski pošti.


Cena dostave

Brezplačna dostava za nakupe nad 70 €.


Brezplačna dostava blaga nad 70 € velja samo za Hrvaško in Slovenijo


Stroške dostave pri nakupu pod 70 € Pošta Slovenije zaračuna glede na težo po veljavnem ceniku pošte Slovenije. Strošek dostave vam bomo zaračunali na poslanem predračunu, oziroma računu. Brezplačna dostava blaga nad 70 € velja samo za Hrvaško in Slovenijo


Dostava in prevzem pošiljke po Evropski uniji plača kupec pred prevzemom blaga po veljavnem ceniku, pošte Slovenije Strošek dostave vam bomo zaračunali na poslanem predračunu, oziroma računu


6. Razprodani izdelki                

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan in ga trenutno ni na zalogi, zato vas prosimo za razumevanje. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.


7. Garancijski pogoji

Če je pošiljka poškodovana, je kupec ni dolžan prevzeti. Če imate v času garancije (pri normalni uporabi in vzdrževanju) povod za reklamacijo, izdelek enostavno pošljite v originalni embalaži in z računom, garancijskim listom in opisom reklamacije nazaj uvozniku. Če proizvajalec opreme ne predpisuje drugače je garancijska doba za vse naše izdelke 12 mesecev. Garancijska doba začne veljati z dnem nakupa izdelka.


Če izdelek ne deluje pravilno ali po Vaših pričakovanjih, nas vedno najprej pokličite na telefonsko številko 031 866 946. Tako se boste izognili nepravilni uporabi in morebitnim poškodbam izdelka. Za vse vrnjene izdelke, kjer se izkaže, da je prišlo do poškodbe zaradi nepravilne oz. neprimerne uporabe, reklamacije ne moremo upoštevati. Kupcu v tem primeru zaračunamo stroške vračila izdelka na njegov naslov. Če kupec takšnega izdelka ne prevzame, ga lahko na našem naslovu prevzame v roku 90 dni. Po preteku tega roka postane izdelek last prodajalca.


V primeru reklamacij, prosim kontaktirajte podjetje: Gotrek, Dean Strosar, Grčna 19, 5000 Nova Goric, tel: 031 866 946, email: info@goweb.si


V primeru obvestila preko e-pošte, prosimo, da pripišete vaše ime, številko računa ter opis okvare.


8. Stvarne napake

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebni za njihovo normalno rabo ali promet oziroma kažejo lastnosti, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najpozneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:


brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali vrnemo celotni plačani znesek.


Svoje pravice lahko uveljavljate v največ dveh letih od prevzema izdelka.


Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Če prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu Gotrek Dean Strosar sp,p pisno obvestimo, da je napaka sporna.


POZOR! Če je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali pri uvozniku opreme.


Spori se rešujejo na pristojnem organu glede na sedež potrošnika.


9. Varovanje podatkov

Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03). Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik tako, da poskrbi za varnost in zaščito svojega uporabniškega imena in gesla


10. Pritožbe in spori

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in skladno z določbami Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15). Podjetje Gotrek, Dean Strosar s.p. ne priznava nobenega izvensodnega reševalca sporov.


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb, ki je na voljo na spletnih straneh je enostaven za uporabo in zaupen.


Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.


V primeru pritožb nas prosim obvestite na spletno pošto info@goweb.si ali nas pokličite na gsm 031 866 946


Spletna povezava do EU platforme za spletno reševanje potrošniških sporov dobite s klikom TUKAJ.


11. Pogoji, roki in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga...... z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz   43.č člena


(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona .


7. odstavek (43.d člen: -) (7) Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.


(2) Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:


potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,

potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,

potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.


(3) Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena  teči z dnem sklenitve pogodbe.


(4) Pri pogodbah o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu, začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena  teči z dnem sklenitve pogodbe.


(5) Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena  pri teh pogodbah:


o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

sklenjenih na javnih dražbah;

pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.... prenehajo obveznosti strank glede:


izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.


(2) V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.


(3) Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.


(4) Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.


(5) Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.


(6) Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona , razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.


(7) Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.


(8) Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.


(9) Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.


(10) Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena  in a43.e člena tega zakona .


 Vračilo blaga 

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Gotrek, Dean Strosar s.p., Grčna 19. 5000 Nova Gorica.


Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email info@goweb.si namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen v primeru, da bi kupec pri nakupu uporabil drugi način plačila in izrecno zahteval istega tudi pri vračilu denarja.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika, razen v primeru, da bi kupec pri nakupu uporabil drugi način plačila in izrecno zahteval istega tudi pri vračilu denarja.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).


12. Poprodajne storitve / najem pohodniške opreme

Kupcem nudimo tudi najem pohodniške opreme preko spleta in sicer v spletni trgovini www.gotrek.si


13. Pri naročanju in izposoji opreme preko spleta, telefona ali elektronske pošte, se uporabljajo zgoraj navedeni splošni pogoji poslovanja in dodatni pogoji izposoje opreme.


Pogoji izposoje opreme:

Obračun najete opreme se vrši po veljavnem ceniku objavljenem na spletni strani www.gotrek.si


 Brezplačno vračilo najete opreme, poštnino poravna Podjetje Gotrek, Dean Strosar s.p.

Pri izposoji opreme po spletu je možna samo izposoja opreme od 5 do 10 dni.

Ob predaji in prevzemu se vsa oprema strokovno pregleda.

 Za morebitno škodo na izposojeni opremi odgovarja uporabnik (najemnik opreme)

Izposojeno opremo je potrebno vrniti nepoškodovano in čisto