POGOJI POSLOVANJA

Podatki o podjetju:
GOTREK, gorništvo in spletna prodaja, Dean Strosar, s.p. 
Grčna 19, 5000 Nova Gorica 
ID: 93469349 
Atipični davčni zavezanec: DA 
Matična številka: 6638775000 
TRR: SI56 6100 0000 7931 940 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)
Vpis v register: 1.7.2014
AJPES, izpostava Novi Gorici

DODATNE INFORMAVIJE O ČLANSTVU V ZDRUŽENJIH


Pogoji poslovanja

1. Glavne zahteve in osnovni pomen besed
Prodajalec je podjetje Gotrek Dean Strosar s.p. Grčna 19, 5000 Nova Gorica. Kupec je oseba ali podjetje, ki je s prodajalcem sklenil kupoprodajno pogodbo, ustno ali pisno naročil blago ali storitev, oziroma ob nakupu prejel od prodajalca račun. Kupec z oddajo naročila, sprejme te prodajalčeve splošne pogoje poslovanja. Kupec in prodajalec sta se dolžna držati splošnih pravil poslovanja. Pogodba o naročilu je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupec ima pravico, da odstopi od pogodbe v roku 14-ih dni od dneva nakupa. Kupec lahko v 14 -ih dneh od odstopa pogodbe, vrne nepoškodovano blago na sedež podjetja.

 

2. Registrirani uporabniki
Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali organizacije. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Registrirani uporabniki lahko:

  • kupujejo v spletni trgovini
  • prejemajo brezplačne E-novice v kolikor se na njih naročijo

 
3. Splošni pogoji
Spletni nakup je možen z registracijo in tudi brez registracije.
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani ali neregistrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene zunaj njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.


Podjetje Gotrek in kupec medsebojne obveznosti urejata s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.

 

NAROČILA, PLAČILA, DOSTAVA

4. Nakup

Nakup lahko opravite kot registrirani ali neregistrirani uporabnik. Če ste član Gotrek kluba, se morate obvezno registrirati in ob registraciji morate vnesti vaše geslo, kar vam zagotavlja 5 % popusta pri vsakem spletnem nakupu (popust ne velja za izdelke, označene: sezonsko/posezonsko znižanje, akcija ali zadnji kosi).

Pred zaključkom naročila se je treba strinjati s splošnimi pogoji in se zavezati k plačilu.

Pred klikom na gumb »Potrditev naročila z obveznostjo plačila« lahko vse elemente naročila spreminjate in popravljate.

Preden kupec dokončno odda naročilo, se lahko s klikom na gumb Spremeni podatke in naročilo vrne naprejšnji korak. Po kliku na gumb« Potrditev naročila z obveznostjo plačila« na zaslonu se pojavi sporočilo «Naročilo je oddano«. S klikom na »Nadaljuj« se ponovno vrnete v spletno trgovino. Potrdilo o naročilu prejmete tudi po elektronski pošti. V primeru, da sporočila o naročilu niste prejeli vas prosimo, da preverite ali je naročilo v vsiljeni pošti, v nasprotnem primeru nas obvestite na info@gotrek.si, da naročila niste prejeli. Vsa zaključena naročila se nahajajo v vašem računu v zgodovini vaših naročil.

Pri plačilu po predračunu ali UPN obrazcu je ponudba veljavna 3 delavne dni od prejema predračuna, če ni drugače navedeno v predračunu ali UPN obrazcu.

 

5. Koraki nakupa – sklenitev pogodbe

1. Registracija

Če uporabnik že ima uporabniško ime in geslo, se registrira in nadaljuje nakup, v nasprotnem primeru

pa opravi postopek registracije (če želi).

 

2. Izbor izdelkov – oddaja naročila

Uporabnik izbere izdelke, določi njegove značilnosti, količino, velikost, barvo, itd. S klikom v »košarica« premekne izdelek v košarico. Pojavi se okno, katero ponuja dve izberi. Kupec lahko izbira med »nadaljevanjem nakupa« ali »Na blagajno«

V primeru izbire tipke »nadaljevanje nakupa« se kupec vrne v spletno trgovino (izbrano ostane v košarici)

V primeru, da kupec izbere tipko »Na blagajno« (se premakne v košarico)

Kupec lahko vidi, kaj ima v košarici, če klikne na ikono »košarica« v desnem robu pogovornega okna. V košarici lahko kupec še enkrat preveri ceno, količino, velikost … značilnosti izdelka, itd, lahko pa ga s klikom na »x« odstranite in postopek nakupa bo prekinjen. S klikom na »nadaljuj« se vrnete v spletno trgovino in lahko nadaljujete z ogledom izdelkov.

Če želi kupec nadaljevati z nakupom mora ponovno izbrati izdelek v spletni trgovini in postopek nakupa začeti znova. Ko je kupec z naročilom zadovoljen, klikne na gumb » Na Blagajno«.

 

3. Blagajna

Kupec izpolni zahtevana polja s podatki o načinu plačila in dostavi. Lahko tudi odda opombe k naročilu, ki jih vpiše v za to namenjeno polje.

Svoje naročilo lahko v tem koraku spremeni tako, da klikne na gumb »košarica« in nadaljuje z nakupom. Tudi tukaj obstaja možnost brisanja izdelka / izdelkov ali prekinitev nakupa s klikom na »x« odstranite.  Če želi kupec zaključiti naročilo mora pred zaključkom obvezno potrditi nakup z klikom na polje« Prebral sem in strinjam se s POGOJI POSLOVANJA«.

S klikom na gumb »Potrditev naročila z obveznostjo plačila« potrdi svoje naročilo.

 

4. Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena

Kupec prejme na elektronski naslov obvestilo o oddanem naročilu.

Ponudnik najpozneje v 48 urah pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. Če se cena med obdelavo naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je ob potrditvi naročila s sporočilom Naročilo potrjeno nepreklicno sklenjena, ob zavrnitvi naročila pa pogodba ni sklenjena.

 

5. Spletne cene

Cene v spletni trgovini veljajo izključno za spletno trgovino. Pridružujemo si pravico do spremembe cen, brez predhodne najave. Dopuščamo možnost nenamerne človeške napake.

Cena – je redna cena po kateri se artikel prodaja.

Znižana cena – je znižana redna cena po kateri se prodaja artikel za določen ali nedoločen  čas.

Stara cena – je cena po kateri se je artikel prodajal pred znižanjem.

Gotrek cena - je znižana cena po kateri plačujejo člani Gotrek kluba in je za 5 % nižja od redne cene.


6. Označevanje znižanih artiklov:

Sezonsko/posezonsko znižanje – so označeni izdelki, ki so trenutno v znižanju, ki je časovno omejeno

Akcija – so označeni izdelki, ki so trenutno v akciji, ki je časovno omejena.

Zadnji kosi – so artikli, ki imajo znižano ceno za nedoločen čas, oziroma do razprodaje zalog

 

7. Popusti in ugodnosti za člane Gotrek kluba:

Člastvo v gotrek klubu je prostovoljni. Za včlanitev v gotrek klub se je potrebno dodatno registrirati. Z registracijo v članstvo Gotrek kluba uporabnik potrdi, da je seznanjen s pravilnikom Gotrek kluba i, da se z njim v celoti strinja.

Člani Gotrek kluba pridobijo dodatne popuste v Gotrek spletni trgovini ter druge ugodnosti pri vseh gorniških doživetji pod vodstvom podjetja Gotrek.

Več o o članstvu v Gotrek klubu si lahko preberete TUKAJ

 

8. Pogoji poslovanja s partnerskim programom in včlanitev
Partnerski program Gotrek spletne trgovine je brezplačen in vanj se lahko včlanijo samo podjetja, društva, itd. Partnerski program omogoča zaslužek članom kateri postavijo povezave na njihovih spletnih straneh in ostalih elektronskih medijih na katerih oglašujejo Gotrek spletno trgovino ali določene izdelke na njej. Vsa prodaja, ki je opravljena kupcem, ki so kliknili na njihovo povezavo, se bo štela za njihovo provizijo v partnerskem programu. Standardna provizija je 5% in jo je mogoče po dogovoru spreminjati.

OPOZORILO: Registracija v partnerskem programu ni povezana z registracijo kot kupec v spletni trgovini ali registracijo v Gotrek klubu!

Več o partnerskem programu in včlanitvi si lahko preberete TUKAJ


9. Plačila

·         Možna so naslednja plačila:

·         Plačilo po predračunu (za dostavo po pošti ali osebni prevzem)

·         Plačilo z Bitcoin, Ethereum, Litecoin in 50+ drugih(z dostavo po pošti ali osebni prevzem)

·         Plačilo s plačilno kartico Master card, Visa, Visa electron (z dostavo po pošti ali osebni prevzem)

·         Plačilo paypal (z dostavo po pošti ali osebni prevzem)

·         Plačilo VALU - pametna denarnica, plačilo prek vašega mobilnega telefona (z dostavo po pošti ali osebni prevzem)

 

Več o načinih plačila si lahko preberete TUKAJ


10. Dostava in dostavni roki
• Dostava oziroma prevzem sta možna le na teritoriju Slovenije, Srbije, Bosne in Hercegovine in EU. Kupec sam izbere eno od naslednjih možnosti dostave:

• Osebni prevzem na sedežu podjetja – Izdelke je potrebno prevzeti najkasneje v 15 delovnih dnevih od dneva prejema obvestila, da je blago pripravljeno.

• Brezplačna dostava blaga nad 70 € velja samo za Hrvaško in Slovenijo

• Brezplačna dostava blaga nad 150 € velja samo za Srbijo ter Bosno in Hercegovino

• Pošiljke dostavlja, Pošta Slovenije, DHL, ali kakšen drugi poštni dostavljavci (morebitne višje stroške poštnine prevzame prodajalec)

 

Več o dostavi blaga, dostavnih rokih in ceni dostave si lahko preberete TUKAJ



11. Zavrnitev naročila

Gotrek, Dean Strosar s.p. lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.


12. Odstop od pogodbe / nakupa oz. vračila blaga

Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najpozneje v 14 dneh od prevzema blaga na naslov info@gotrek.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, načelno v originalni embalaži ter nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa pogodbe.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop (14 dni) se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe/nakupa. To lahko storite s pomočjo obrazca za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.

Če kupec odstopi od pogodbe/nakupa s sporočilom na info@gotrek.si mora prejeto blago na naš naslov vrniti najpozneje v 14 dneh po oddanem sporočilu. Kupec plača strošek vračila blaga – poštnine. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga nikakor ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Ko vračate izdelke prodajalcu, izpolnite obrazec vračila  ali podajte nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe na info@gotrek.si 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil izkoriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.


Več o odstopu od pogodbe, vračilu blaga in kupnine si lahko preberete: TUKAJ

 

13. Informacije o internem pritožbenem postopku in načinu zunaj sodnega reševanja potrošniških sporov
Morebitne spore in nesoglasja rešuje podjetje na podlagi pisnega zahtevka potrošnika, ki ga lahko potrošnik naslovi na podjetje pisno na naslov Gotrek, Dean Strsar s.p., Grčna 19, 5000 Nova Gorica, Slovenija, oziroma po spletni pošti info@gotrek.si 

 Pristojni organ v podjetju bo o pritožbi odločil v najkrajšem možnem času oziroma najpozneje v 8 dneh od prejema celotne relevantne dokumentacije. Podjetje bo poslalo odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na potrošnikov naslov. Potrošnik ima pravico na pritožbo vložiti ugovor. Podjetje bo v 15 delovnih dneh poslalo odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na potrošnikov naslov. S tem je odločitev podjetja dokončna in interni pritožbeni postopek podjetja zaključen.

Če zahtevnost primera ne omogoča rešitve pritožbe oziroma ugovora v navedenem roku, bo podjetje potrošnika pisno obvestilo o predvidenem datumu dokončne rešitve pritožbe.

Skladno z zakonskimi normativi Gotrek, Dean Strosar s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.


Gotrek, Dean Strosar s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS in EU na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

14. Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira www.gotrek.si ali info@gotrok.si ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.


15. Podatki o straneh
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev in tudi pogojev spletne trgovine. Kljub nenehni skrbi za ažurnost in pravilnost objavljenih gradiv so vsebinske napake spletne strani možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.
Trudimo se zagotoviti kar najboljše fotografije prodajanih izdelkov, a jih je kljub temu treba razumeti kot simbolične.

 

16. Avtorske pravice
Objavljene vsebine so ali v lasti podjetja Gotrek, Dean Strosar s.p.  ali pa ima podjetje Gotrek, Dean Strosar s.p., za objavo soglasje avtorja. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja Gotrek je prepovedano.

 

17. Kodeks po ZEPT
Gotrek, Dean Strosar s.p., posluje skladno z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

 

18.Pogoji izposoje opreme in cene:

·         Nudimo najem pohodniške opreme, možen je najem tudi preko spleta in sicer v spletni trgovini www.gotrek.si

·         Pri naročanju in izposoji opreme preko spleta, telefona ali elektronske pošte, se uporabljajo zgoraj navedeni splošni pogoji poslovanja in dodatni pogoji pravilnika izposoje opreme.

 

Več o pravilniku in cenah izposoje opreme si lahko preberete TUKAJ


 

PRAVILNIK O V0DNIŠKIH STORITVAH GOTREK POHODNIŠTVA

19. Vodniška pogodba

Vodniška pogodba se oblikuje izključno med vodnikom in uporabnikom vodniških storitev.

Ponudba se pošlje uporabniku skupaj s splošnimi pogoji poslovanja podjetja Gotrek in določili vodnika.

Vodniška pogodba se oblikuje, ko uporabnik sprejme ponudbo in splošne pogoje ter navodila vodnika. Vse spremembe pogodbe, vključno z uvedbo dodatnih pogojev, so zavezujoče le, če se uporabnik z njimi strinja (pisna ali ustna privolitev).

Ob sklenitvi vodniške pogodbe uporabnik vodniških storitev potrdi, da je bil seznanjen z pravili tega pravilnika in da jih brezpogojno sprejme.

Brez plačila s strani uporabnika v roku 7 dni od sklenitve vodniške pogodbe bo vodniška pogodba samodejno preklicana brez obvestila.

Za plačilo Vodnika je uporabniku vodniških storitev na razpolago TRR račun podjetja Gotrek, Dean Strosar s.p.

Plačilo vodniku je potrebno izvesti najkasneje 2 dni pred odhodom, v nasprotnem primeru vodniška pogodba propade.

 

Več o vodniških storitvah Gotrek gorništva si preberete TUKAJ

 

20. Končne določbe

Ta pravilnik velja za prodajo blaga v spletni trgovini, kakor za ostale storitve, ki jih ponuja podjetje Gotrek, Dean Strosar s.p.

Pravilnik stopi v veljavo po njegovi objavi na spletni spletne trgovine Gotrk, Dean Strosar s.p.